Purple-licious
Bonjour !

Hi ! I am this skin maker. This is my second skin ;)
*replace this with your text *
Navigations

Follow me? Stories The Narrator Tagboard


Memories


Credits

PLEASE DO NOT REMOVE THE CREDITS
Skin by Cikin
Cute header byKemetot Chomel
Blog owner: ______
Sedihh -.-
Tuesday 22 November 2011 | 00:33 | 0 comments
You, kenapa buat i mcm ni :l
You ingt i ni patung BARBIE ke apa ?
I sayang you tahu takk ?
Then you buat tak endah jee :( Sedihh ahh .
Semlm you dh tipu i tahu takk ?
Then you tak perasan pon yg i tgh marahh atas you -.-
I rasa mcm AHHHHHHHHHHHH! fuck.
Takpelahhh, you mmg tahu i mmg takde perasaan rite ?
I menanges smlm tahu ? Babi betul.
Thanks buat i mcm ni kayh ;]
I rasa tuah tu lagi BAIK :(
Dia bagi byk support kat i ;[
Arr, takpelahhh.
Pergi lah dgn hidup u ;] i tak kesahhh . kbai .
Tk larat nk tulis lagi !


Old things | New things